Speciális ember-

és állatfelszerelések©

gyártása és forgalmazása


Általános szerződési feltételek (ÁSZF) letöltése, nyomtatása,

kattintson ide:

 

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

 

Az üzemeltető (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Vagus-Dogs Bt.
Székhely, telephely címe: 2890 Tata, Komáromi u. 50.
Cégjegyzékszám: 11-06-006616
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága
Statisztikai számjel: 20638487-8130-212-11
Adószám: 20638487-2-11
Bankszámlaszám: 63200119-14952261

 

Ügyfélszolgálat adatai:

Cím: 2890 Tata, Komáromi u. 50. (nem üzlethelyiség, előzetes időpont egyeztetés szükséges)


Vágusz Viktória (ügyvezető; Ember- és állatfelszerelések)

Telefon: (+36) 70/3748045 (normál díjszabású)
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., illetve Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Vágusz Zsolt(rejtett kerítés rendszerek, kiképző nyakörvek, Odormute, Plexidor termékek)

Telefon: (+36) 70/3306107 (normál díjszabású)
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Megrendelések felvétele, információk: munkanapokon 8:00 – 16:00-ig

 

A honlap címe:

www.vagusdogs.gportal.hu, illetve www.vagus.hu

Honlapunk költözés alatt áll, hamarosan csak a www.vagus.hu címen lesz elérhető. A tartalom folyamatosan kerül át az új címre, így előfordulhat, hogy egy-egy termék elérése még a régi címen (www.vagusdogs.gportal.hu), a többi termék elérésére kattintva pedig már az új (www.vagus.hu) címre lesz átirányítva a Fogyasztó.

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A vásárlás során a Fogyasztó, ha a szolgáltatásainkat igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Fogyasztó között.
2. Ha a Fogyasztó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe szolgáltatásainkat.

 

A megrendelés menete, szerződés létrejötte:

A termékek megrendelése a Szolgáltató honlapján megtalálható, adott termék megrendelőlapjának kitöltésével (online felületen, vagy letölthető Word dokumentum formájában) történhet, majd elektronikus, vagy postai úton történő visszaküldésével, illetve személyesen történő átadásával (előre egyeztetett időpontban a székhelyen), a szükséges adatok megadásával lehetséges. Kérjük, hogy a megrendelőlap kitöltése előtt a felmerülő kérdéseket elérhetőségeink valamelyikén jelezze. 

Több termék egyidejű megrendelése esetén az online felületen kitöltött megrendelőlapok a Szolgáltató részére egyesével kerülnek automatán megküldésre, azonban az ugyanarról a névről, címről érkező megrendeléseket a Szolgáltató természetesen összesíti és egy rendelésként kezeli. 

A letölthető Word formátumú megrendelőlapokat, kitöltést követően -amennyiben több termék egyidejű megrendeléséről van szó- kérjük egyben csatolja leveléhez, így azt a Szolgáltató szintén egy rendelésként tudja kezelni.

A beérkező megrendelést, ajánlatkérést a Szolgáltató munkanapokon legfeljebb 48 órán belül feldolgozza. A feldolgozás során, ha további egyeztetni való adatot talál, akkor e-mailben, telefonon stb. úton egyeztet a Fogyasztóval a pontos igényről. Ezt követően küld egy visszaigazolást (a megrendelés elfogadásáról és a szerződés teljesíthetőségéről), ami a határidőt, árat, paritást, szállítási feltételeket, termékinformációkat, és minden más egyeztetett információt tartalmazhat.

Több termék egyidejű megrendelése esetén, kérjük figyeljen arra, hogy a Fogyasztó által megrendelni kívánt termékek mindegyike szerepel-e a visszaigazolásban. Ha egy, vagy több termék kimaradt az összesítésből, azt jelezze, mert a Szolgáltató csak a visszaigazolt termékek legyártását, összekészítését fogja elvégezni.

Amennyiben a Fogyasztó a visszaigazolást elfogadja (megrendelését megerősíti), akkor a szerződés létrejön. A megrendelés megerősítésével Fogyasztó vállalja, hogy jelen ÁSZF tartalmát megismerte, az abban foglaltakkal egyetért. A Fogyasztó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban magyar nyelven megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

Amennyiben a Fogyasztó a visszaigazolást nem fogadja el, vagy arra nem válaszol, mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.

Az áru elkészüléséről, rendelkezésre állásáról, majd postára adásáról, vagy személyes átvételi lehetőségéről a Fogyasztó szintén tájékoztatást kap. Ezt követően a rendelés teljesítettnek minősül.

 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a Fogyasztók megtekinthetik a termékek internetes bemutató oldalain vizuálisan (azonban az ott található képek csak illusztrációk), illetve a Szolgáltató székhelyén személyesen (előre egyeztetett időpontban).

A különféle szélességű hevederekből készült termékek, a bélések, illetve a hímzések színárnyalatai eltérhetnek egymástól.

 

Árak

A Szolgáltató a megvásárolható áruk (bruttó) vételárát minden esetben a Magyarország törvényes fizetőeszközében, forintban határozza meg. Amennyiben ettől eltérő tájékoztatás az árunál nem szerepel, a megjelölt vételár minden esetben egy darab árucikkre vonatkozik és nem foglalja magában az adott árucikkhez kapcsolódó egyéb termékek vételárát.

A vételár nem tartalmazza a kézbesítés (szállítás) díját. 

Bizonyos felszerelések árai mellett szerepel, hogy azok „mérettől függetlenül” értendők, azonban ez átlagos méretek megadásának esetére vonatkozik. Természetesen tisztában vagyunk egy átlagos kutya, ló, vagy ember testméreteivel, tehát az extrém nagy méretű felszerelések megrendelésekor egyedi ár történik előzetesen kalkulálásra.

 

Kiszállítás, személyes átvétel

A Szolgáltató kínálatában találhatók olyan termékek, melyeket készleten tart és olyanok melyeket be kell szereznie, vagy le kell gyártania, gyártatnia (továbbiakban: készleten nem tartott termékek).

Bármely típusra is kössenek a felek szerződést, a visszaigazolásban kapott határidőt kell figyelembe venni.

A szállítási határidők általában:

- A készleten tartott termékek a szállítmányozónak való átadása a visszaigazolás elfogadását követően általában 1-2 munkanapon belül megtörténik. A szállítmányozó (MPL futárszolgálata) az átvételt követően 1-2 munkanapon belül leszállítja a küldeményt.

- A készleten nem tartott termékeket a Szolgáltató kb. 1-3 héten belül tudja szállítatni.

A szállítási költség függ a rendelt tétel összértékétől, súlyától, szállíthatóságától, terjedelmességétől, stb. A Szolgáltató a szállítási költség mértékéről a visszaigazolásban pontosabb tájékoztatást ad. Az egyedi igények alapján elkészült termékek esetében a Szolgáltató a pontos szállítási költséget (a pontos súly miatt) csak a termék elkészülését követően tudja megadni.

Szállítás módjaként választható házhoz szállítás, postán maradó szállítás (ebben az esetben nem viszik házhoz a csomagot, hanem a helyi postán rakják le), illetve postapontokra történő szállítás (az önhöz legközelebb eső postapontot itt tudja kiválasztani: http://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/).

Amennyiben házhoz szállítást kért, viszont mégsem tartózkodott a megadott címen és nem tudta átvenni a csomagot, úgy az a helyi postára kerül elszállításra, ahol 5 munkanapon belül átvehető a csomag (a postán maradó és postapontra történő szállításhoz hasonlóan).

A Szolgáltató a Magyar Posta Zrt. szerződéses partnere.

Általános szállítási költségek 50.000,- Ft-os értékhatárig 2 munkanapos időgaranciával (az esetek 90 %-ában a termék az MPL futárszolgálat részére történő átadását követő munkanapon már megérkezik):

 

 

 

Házhoz kézbesítés

Postán maradó,

vagy

Posta pontra

2 Kg-ig

2000 Ft

1700 Ft

5 Kg-ig

2200 Ft

1900 Ft

10 Kg-ig

2500 Ft

2200 Ft

Utánvétel esetében a postaköltség az alábbi összeggel növekszik

1 - 20000 Ft -ig

250 Ft

250 Ft

20001 - 50000 Ft -ig

350 Ft

350 Ft

 

 

25.000,- Ft feletti rendelés esetén, amennyiben a számlát átutalással teljesíti, a postaköltséget elengedjük.

 

Lehetséges fizetési módok

  • A fizetés történhet banki átutalással a Vagus-Dogs Bt. bankszámlaszámára: 63200119-14952261,
  • postai utánvéttel a futárnak készpénzben,
  • személyes átvétel esetén (a Szolgáltató székhelyén előre egyeztetett időpontban) készpénzben.

Egyedi termék gyártása esetén a Szolgáltató kiköthet előlegfizetési vagy előreutalási kötelezettséget.

 

Elállási jog

A 45/2014. Kormányrendelet alapján, az interneten vásárolt árucikkek esetén a Fogyasztó az áru kézhezvételét követő, szolgáltatás esetén pedig, a szerződés megkötését követő 14 naptári napon belül feltétel és indoklás nélkül elállhat, a Szolgáltató hibátlan és szerződésszerű teljesítése ellenére is. A Fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A Szolgáltató a vásárlási összeget legkésőbb az árú -Fogyasztó általi- visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatéríti átutalással. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A Fogyasztót terheli a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költség. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Nem gyakorolható az elállási jog olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő.

Az elállási jog gyakorlásának lehetősége tehát nem áll fenn a kifejezetten a Fogyasztó elképzelései (szín, méret, stb.) alapján készített ember- és állat felszerelésekre.

 

Elállási nyilatkozatminta

 

Személyes adatok védelme:


A Szolgáltató bizalmasan kezeli a Fogyasztók adatait. A Fogyasztók adatai a megrendelés lebonyolításához szükséges információk, melyek a következők lehetnek:
megrendelő név, telefonszám, számlázási cím, szállítási cím, e-mail cím, adószám.
A megrendeléskor leadott megrendelő adatokat nem adjuk ki harmadik fél számára, ez alól egyetlen kivétel a szállítási név, cím és telefonszám átadása a futárcégnek, ezek szükségesek a kiszállításhoz. A rendelés teljesítettnek minősülését követő 30. napon a fenti adatok rendszerünkből törlésre kerülnek, amennyiben elállási jog, panasz, kifogás stb. nem került jelzésre a Szolgáltató részére. Amennyiben ezen észrevételek valamelyike fenn áll, úgy csak annak kivizsgálása és lezárása után végzi el Szolgáltató az adattörlést.

 

A honlapon található képek és írások a Szolgáltató tulajdonát képezik, azok további felhasználása a Szolgáltató írásos engedélye nélkül, jogi következménnyel járhat!

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et előzetes bejelentés nélkül megváltoztassa.

Amennyiben hibát tapasztal a weblap működésében, vagy javaslata lenne annak formai, vagy tartalmi megjelenésére, úgy kérjük azt jelezze elérhetőségeinken.

 

Köszönjük, hogy felkereste weboldalunkat!